رسالة هامه للاحكام العرب من امام نقابه الصحفيين
كتبت/ حنين عمرو
اليوم من امام نقابه الصحفيين وقفه اثناء الفطار برغيف عيش حاف علي سلالم نقابه الصحفيين لكي نرسل برساله الي الحكام العرب من اجل الاهتمام بااطفال غزه وباالقضيه الفلسطينيه وزي ما العرب في الوقت دا بيزينو البيوت والشوارع عشان رمضان اهل غزه مش لاقين بيت يقعدو فيه وزي ما احنا عمالين بنزل كل يوم علي مواقع التواصل الإجتماعي بحتفلنا في رمضان هما في غزه كل يوم ناس تموت شكل انت عندك اكل وبتختار تاكل ايه علي الفطار اخواتنا في غزه م بيلاقو حاجه ياكلوها

